ACTUALITAT

Actualitat

Nova guia temàtica Biblioteca: Biblioteca Gabriel García Márquez

Bibliografia sobre l'edifici de la Biblioteca Gabriel García Márquez, biblioteca pública situada al barri barceloní de Sant Martí de Provençals, inaugurada el 28 de maig de 2022.

BIBTip: Com buscar informació en arquitectura

Formació de 45' per Meet orientada a l'estudiantat de Grau i Màster però oberta a tota la comunitat UPC. Taller pràctic amb temps per fer preguntes i resoldre consultes. Bases de dades especialitzades. Repàs de les característiques bàsiques i principals funcionalitats.

Declaració de Barcelona sobre la informació de recerca oberta

La UPC s’ha adherit a la Declaració de Barcelona sobre l’accés obert a les dades de recerca científica.

Convocatòria I Premi UPC Ciència oberta

Per impulsar les pràctiques de Ciència Oberta entre la comunitat i d’acord amb el

Nova guia temàtica: L'Auditori de Barcelona

La biblioteca edita una nova guia temàtica amb la bibliografia sobre l'edifici de l'Auditori de Barcelona, obra de Rafael Moneo. L'edifici és la Seu de l'Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC), Banda Municipal i Museu de la Música.

Nou equipament: préstec d'eines per a maquetes

La biblioteca de l'ETSAB et presta un kit d'eines amb 24-26 eines per a construir maquetes d'arquitectura.

• Demana'l al taulell de la planta 0. Es presten amb bossa.
  • Condicions de préstec: fins a l'hora de tancament de la biblioteca
  • No es poden reservar
Tallers ICE per a PDI i doctorands: maig

Places lliures per a les properes activitats organitzades per l'ICE, adreçades al PDI i doctorands de la UPC, i que formen part de l’itinerari “La teva tesi doctoral":

Exposició Alfons Soldevila a l'ETSAB: guia temàtica i Metro-books

El 24 d'abril a les 19h. s'inaugura a l'ETSAB l'exposició sobre Alfons Soldevila.

Exposició Antonio Castro Villalba a la biblioteca ETSAB

Antonia Doblas, vídua del professor de l’ETSAB, Antonio Castro Villalba, al 2022 va fer donació de part de la seva biblioteca personal a la Biblioteca Oriol Bohigas de l' ETSAB per posar-la a la disposició de la comunita

Open Research Europe amplia els seus criteris d'eligibilitat

Open Research Europe és una plataforma de publicació en accés obert creada a finals de l'any 2020 per la Comissió Europea (CE) dirigida sense cap cost d'autor.

Darrera actualització: 17/10/2018